مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-28فرهنگي

احداث یادمان زنده یاد پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت


استاندار گیلان، با بیان اینکه مردم به ویژه هنرمندان گیلانی علاقه دارند که مزار زنده یاد پروانه معصومی در این منطقه باشد، گفت: باید یادمان پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت احداث شود تا بتوانیم یاد و خاطره این هنرمند فقید را زنده نگه داریم.

- استاندار گیلان در مراسم بدرقه زنده یاد معصومی مطرح کرد؛ احداث یادمان زنده یاد "پروانه معصومی" در تالار مرکزی رشت ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه مردم به ویژه هنرمندان گیلانی علاقه دارند که مزار زنده یاد پروانه معصومی در این منطقه باشد، گفت: باید یادمان پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت احداث شود تا بتوانیم یاد و خاطره این هنرمند فقید را زنده نگه داریم.

اسدالله عباسی امروز، 7 آذرماه در مراسم بدرقه زنده یاد پروانه معصومی ، هنرمند سینما و تلویزیون که با حضور فرزند ایشان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، با اشاره به الگو بودن مرحومه معصومی هم در جایگاه مادری و هم به عنوان هنرمند، اظهار کرد: مردم عزیز گیلان و همه هنرمندان این خطه از این فقدان متاثر هستند.

وی پروانه معصومی را میهمان گیلان دانست و افزود: زنده یاد معصومی سال های سال عاشقانه در گیلان زندگی کرد و در کنار مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یادمان زنده یاد پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت

احداث یادمان زنده یاد پروانه معصومی در تالار مرکزی رشت